travelfanatic.reismee.nl

Belize & Rio dulce

Ik ben afgelopen week naar Caya caulker geweest, een eilandje voor de kust van Belize. Het is een eiland waar veel wordt gesnorkeld en gedoken. Op zich is er verder weinig te doen, stranden heb je er wel maar je kan er alleen moeilijk zwemmen, omdat er overal zeegras groeit (waarom kopen ze dan niet een zeegrasmaaier of zoiets, zou je zeggen!) Ik ben natuurlijk nog een keer wezen snorkelen maar was eigenlijk niet echt onder de indruk, al heb ik maar een klein deel gezien natuurlijk. Het zonnetje wil ook niet echt doorkomen dus na 4 dagen had ik het wel gezien en ben doorgereisd naar Placencia, een dorpje aan de kust inhet zuiden van Belize. Hier had je wel een prachtig strand maar hier was het nog slechter weer. Maar dat is het mooie aan reizen, dan zout je toch gewoon weer lekker op, naar een plaats waar het beter is.

Na Placencia ben ik eerst weer terug met de boot naar Guatemala gereisd, omdat het toch op de route naar Honduras ligt. In Guatemala ben ik naar Rio Dulce geweest, een rivier gelegen aan de caribische kust. De rio dulce is een prachtige rivier. Ik verbleef in een hostel met hutten in de jungle naast de rivier. Dit hostel was echt een super relaxte plek, lekker kayakken en zwemmen in de rivier. Maar het wordt nu tijd om Guatemala te verlaten om naar de Bay Islands in Honduras te gaan.

Adios!!!!!!!!!!

Reacties

Reacties

Pa en Maatje

Vinnie, lig je lekker onder de palmbomen? Biertje, sigaartje, even zwemmen, even wat nuttigen. Hier is het 2 dagen een beetje beter weer geweest maar vandaag al weer somber en er wordt veel regen verwacht. de temperatuur is zo'n 10/11 graden. Pa zit al 14 dagen alleen op de zaak want Pieter is op huwelijksreis. Nog 1 week te gaan. Ik hoop dat wij dan eens eventjes weg gaan. Gisteren in Leiden geweest en Nikki van Ellen gaat erg hard. Wat een bijdehand. Madelief had een uitvoering op school en daar zijn we naar toe geweest. Was leuk. Nanda en Regan zetten volgende week hun huis te koop, dus spannend want ze hebben nog niet iets anders gevonden. Verder geen schokkende gebeurtenissen hier in huize Hofstra.

Wachten in spanning op je volgende bericht.

Kus Pa en Maatje

noelle

ga door,ik vind het allemaal interessant,prachtig reis verslag. Enjoy !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!