travelfanatic.reismee.nl

Equador

Allereerst wil ik mijn felicitaties overbrengen aan hetkersverse bruidspaar, mijn supermaatje Jean & Syl. Ongelofelijk jammer dat ik er niet bij kon zijn maar ik heb begrepen dat het een topbruiloft is geweest, en aan die gekke kop van Jean ballenman,die ik s´nachts gelukkig nog even kon zien en horen, was dat aardig te zien!

Laughing

Tja,en daar stonden we dan, in een finale van het WK!! Na,bijna alle wedstrijden van hetWK gezien te hebben, heeft het mijn reisschema (nou ja,reisschema) aardig door de war geschopt en was het soms lastig te combineren,en reizen envoetbalkijken maar het is me gelukkig aardig gelukt, al heb ik vele uurtjes in de barretjes moeten doorbrengen, wat af en toe best zwaar kon zijn.Wat voetbal betreft zijn ze hier helemaal gek en op elke hoek van de straat kun je het wel WK volgen.

Voor de finale was ik speciaal in Quito (hoofdstad) gebleven waar een Nederlandse bar was en waar we met veel andere Nederlanders in vol oranje uitrusting met grote spanningnaar de ´wedstrijd der wedstrijden´ hebben kunnen kijken. Dat was het leuke deel,de rest kennen we allemaal wel. Maar het is fantastisch om te zien hoe ze hier meeleven met het WK, het is elke dag voorpaginanieuws en op TV zie je niets anders,het lijkt net of het WK hier gespeeld wordt.

Na Quito ben ik naar de Galapagos eilanden gegaan. Het zijn unieke eilanden waar je zo naast sealions kan gaan liggen op het strand.(nee, ik bedoel niet die walrussen die in de zomer ook wel eens voor Havana op het strand liggen) Het is een bizar gezicht, ze zijn werkelijk overal,ze liggen op banken of ze hangen een beetje op straat (hanggroepsealions).Je moet soms uitkijken dat je niet over ze heen struikelt in het donker.Ik heb nog twee hele mooie duiken mogen maken, waarbij ik nog sealions, turtles en hammerheadsharks heb kunnen spotten.

Maar zoals de meesten van jullie inmiddels al weten kwam er een einde aan het Galapagos gevoel, en kwam het uiterst droevige bericht dat mijn fantastische vader ziek is geworden en waar je weer met beide benen op de grond wordt gezet.

Pa,hou je taai!!! En ik denk aan jullie!!!!!!!!

Reacties

Reacties

Karin

Klinkt allemaal super...
Denk aan jou en tot snel in Peru!!!!!!!

Nanda

Hoi Vin,
Wat een super verhalen allemaal! Mis je nu door alle toestanden wel hoor, zou graag even met je kletsen. Heel veel plezier met Karin en alle verdere plannen. Veel sterkte ook.
Kus Nanda

Noelle

sorry te horen over je pa. Ik hoop dat je toch kan genieten en door blijft schrijven, ik vind het allemaal heel boeiend. Ik heb ook genoten van de "wedding"en geloof het of niet, ik gedroeg me netjes en heb op de hele dag maar 3 wijntjes gedronken, anders alleen tonic !

Marije

Hele dikke kus vanuit Stockholm.

Lieneke

Hi Vin,
Leuk al je avonturen te lezen! Heb de site van je zusje gekregen! Hoorde ook van je vader, jeetje, dat is geen fijn nieuws! Sterkte!
Geniet ook nog van je verdere tocht!
Groet,
Lieneke

Sylvia

Hey Vinnie!

Je hebt echt je roeping gemist als schrijver. Je weet iedereen elke keer te boeien met je prachtige reisverhalen.

Je zal het nu emotioneel wel zwaar hebben, vanwege je pa.. Veel sterkte daarmee.

Hou je taai en tot snel!

Dikke kus en knuffel van Syl

Jan H

Hoi gozer

Wat een mooie verhalen en avonturen zeg.
Echt een pracht reis hoor.!

Maar wat erg van je vader,schrikken hoor.Sterkte gewenst.

groet Jan

Ka

Hoi lieverd, wanneer zien we nou het reisverslag van Peru...... Ben reuze nieuwsgierig hahaha

Veel liefs love you

Mimi

Hé vincent. van harte gefeliciteerd! IK ben blij dat het goed met je gaat...dikke kus van je zus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!